Listing 1 - 10 of 36 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dienstensector --- Dienstverlening --- Marketing van diensten --- Branding --- Merkbeleid
Choose an application
Marketing --- Marketing van diensten --- Dienstensector --- Management
Choose an application
Marketing --- Marketing van diensten --- Dienstensector --- Positionering
Choose an application
Zoals passie de basis is voor het succes van een bedrijf, is promotie dat voor de verkoopcijfers. Dit boek beschrijft de eigenheid van marketing en verkoop van creatieve dienstverlening. De standaard P's van Marketing voldoen niet voor creatieve dienstverleners, zij hebben een eigen instrumentarium nodig voor het bereiken en bewerken van de markt. De passende marketinginstrumenten vindt de creatieve dienstverlener in Professie, Passie, Participatie,Projectie en Promotie.In het boek wordt een degelijke, sociaal-psychologische onderbouwing gegeven aan dit instrumentarium en de wijze waarop dat ingezet kan worden in marketingplannen èn in directe verkoop situaties. Naast de wetenschappelijke onderbouwing geeft het boek veel praktische tips, mede gebaseerd op tal van praktijkvoorbeelden. Bron : http://www.cosmox.be
Marketing van diensten --- Marketing --- Creative marketing --- Marketingmix
Choose an application
SELLING THE INVISIBLE is a succinct and often entertaining look at the unique characteristics of services and their prospects, and how any service, from a home-based consultancy to a multinational brokerage, can turn more prospects into clients and keep them. SELLING THE INVISIBLE covers service marketing from start to finish. Filled with wonderful insights and written in a roll-up-your-sleeves, jargon-free, accessible style, such as: Greatness May Get You Nowhere; Focus Groups Don'ts; The More You Say, the Less People Hear; Seeing the Forest Around the Falling Trees Bron : http://www.bookdepository.com
Marketing --- Dienstverlening --- Marketing van diensten --- Marketingstrategie
Choose an application
Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten verlangen immers optimale dienstverlening. Met minder nemen ze niet langer genoegen. Excelleren in dienstbaar zijn is wat er echt moet gebeuren.Paul Moers neemt de lezer mee in heel concrete stappen hoe dienstbaar zijn vanuit de onderneming kan worden gestimuleerd. Het is een oud instrument op een nieuwe effectieve manier ingezet om de klant vol overtuiging echt voor jou te laten kiezen.Bron : http://www.managementboek.nl
Dienstverlening --- Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Detailhandel --- Marketing van diensten --- Management --- Klantvriendelijkheid
Choose an application
De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer ?- toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;- extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;- aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;- actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;- per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.DoelgroepDankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.Bron : http://www.boomlemma.nl
Marketing --- marketing --- Marketingtheorie --- Internet --- Relatiemarketing --- Klachtenbehandeling --- Marketing van diensten
Choose an application
Management --- Dienstensector --- Dienstverlening --- Managementleer --- Managementtechnieken --- Marketing van diensten
Choose an application
De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online. En sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt is cruciaal voor de marketeer, meer dan ooit. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Marketing. Inleiding in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod.Wat biedt het boek nog meer ? - toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; - extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; - aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; - actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; - per hoofdstuk een boeiende case, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Bron : http://www.boekenbank.be
Marketing --- Marketingtheorie --- Internet --- Relatiemarketing --- Klachtenbehandeling --- Marketing van diensten
Choose an application
Vertrouwen winnen en waarmakenIn kort bestek is dit de boodschap van het nieuwe boek Professionals & Acquisitie, geschreven door Frank Kwakman. Het is het eerste Nederlandstalige boek over het verwerven van opdrachten in de zakelijke dienstverlening. De procesgerichte benadering van het thema sluit aan bij de literatuur van gerenommeerde auteurs als David Maister en Peter Block. In Professionals & Acquisitie draait het om de competenties die professionals nodig hebben om hun dienstverlening te 'verkopen'. Bij dienstverlening gaat het dan om het ontwikkelen van een vertrouwens- relatie met (potentiële) klanten. Door de wijze waarop een professional hiermee omgaat, laat hij zien hoe hij werkt en wat een opdrachtgever van hem kan verwachten. Goed acquireren is daarmee zowel inhoudelijk als procesmatig een voorbode van de latere performance. Dat betekent dat een professional van meet af aan drie rollen moet combineren, die van vakexpert, adviseur én acquisiteur. Door te spreken over professionals richt Kwakman zich tot doelgroepen als accountants, management consultants, notarissen, ingenieurs, architecten en trainers en daarnaast tot al die professionals die werkzaam zijn bij banken en verzekeringsbedrijven, onderwijs- adviesbureaus, communicatie- en reclamebureaus, milieu-adviesbureaus, ICT-bedrijven, onderzoeksbureaus en bureaus op het gebied van personeel en organisatie. Specifiek voor zakelijke dienstverlening is dat daarbij sprake is van een nauwe samenwerking tussen opdrachtgever en professional. Het gaat om toepassing van hoogwaardige kennis, om maatwerk, om behoeften bij klanten die in de tijd kunnen verschuiven en daarmee om een 'product' dat niet altijd even goed voorspelbaar is. Om met deze onzekerheid op een goede manier om te gaan en toegevoegde waarde te (blijven) leveren, is de verstandhouding tussen opdrachtgever en professional essentieel. Vandaar de nadruk in Kwakmans boek op een procesgerichte benadering van opdrachtverwerving in plaats van een technische of instrumentele. Nieuwe serie: Professionals & hun praktijkProfessionals & Acquisitie is het eerste boek van de serie Professionals & hun praktijk. Deze serie is bedoeld voor professionals in de zakelijke dienstverlening en geeft praktische informatie over alle facetten van hun veelzijdige praktijk. De boeken worden geschreven door ervaren professionals op basis van hun eigen praktijkervaring. Over de auteur:Frank Kwakman is een ervaren management-consultant, sparringpartner van professionals en auteur van diverse managementboeken. Hij is tevens hoofdredacteur van de nieuwe serie Professionals & hun praktijk. Bron : http://www.bol.com
Business-to-Business marketing --- Accountmanagement --- Relatiemarketing --- Marketing van diensten
Listing 1 - 10 of 36 | << page >> |
Sort by
|